چگونه به درمان ESRD بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان ESRD بدون دیالیز

به طور کلی بیماران مبتلا به ESRD نیاز به دیالیز برای از بین بردن این علائم ناشی از این بیماری است. با این حال، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان ممکن است برخی از عوارض جانبی را در حالی که تسکین این علائم، به طوری که کارشناسان یک درمان جدید بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی اختراع کرده اند به جای دیالیز، که به عنوان داغ فشرده سازی درمانی شناخته شده است.
چگونه می توان داغ فشرده درمان درمان ESRD بدون دیالیز؟
این درمان ترکیبی کامل از گیاهان دارویی طب سنتی چینی و فن آوری بالا مدرن است، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط چهار عملکرد اصلی آن، آن را می توانید کلیه ها باقی مانده از آسیب بیشتر محافظت و تعمیر آنهایی که آسیب دیده به برخی از درجه، در نتیجه جلوگیری از این بیماری از بدتر شدن است. چه چیزی بیشتر، تمام گیاهان در آن از طب طبیعت گیاه انتخاب شده، پس از آن می تواند بیماری کلیوی در یک راه طبیعی درمان، که آن را می تواند بیماری کلیوی بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر اندام ها را درمان کنند.
با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند آنها می توانند فرصت برای جلوگیری از دیالیز است. برای بیماری که در مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیه هستند، آنها نیز می تواند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه های این جایگزین دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: